Kezo motionerar del 4

Ja, det var länge sen jag uppdaterade på den fronten nu. Livet tog ett litet sidospår och levs lite annorlunda just nu. Men vi håller igång!

Bland annat så är Kezo i Malmslätt om dagarna med Adde nu för tiden. Det betyder att vi cyklar dit och hem från och med den här veckan (förra veckan var jag lat och tog bilen). Det blir knappt en mil om dagen och det tycker jag är bra!

Vi har också, som ni såg på bilden i förra inlägget, fått upp lite hinder i Malmslätt. Där tränar vi litedå och då. Lite trångt är det, men ingångar i slalom får sig en ordentlig genomkörare och tajta svängar efter hopp, runt hopp osv. blir det också av!

Imorgon har jag dessutom vilat två kvällar hemma och SKA ut och springa igen! Nästa vecka är det blodomloppet. Då ska jag orka 5 km på asfalt.

Nu kör vi! Full fart!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

En mil på cykel om dagen är ju bra! Vi får ta och springa snart igen! Jag tänkte träna ag på fredag vid 16,30 men du hinner kanske inte tills dess?

2011-05-17 @ 21:19:18
URL: http://trolleboll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0