5 km sådär apropå

När jag var på väg hem från Malmslätt ikväll ringde Hedvig. Hon ville ha med mig ut i spåret. Jag har tänkt springa både igår och idag men lyckats hitta undanflykter så som möte och typ snö men nu tänkte jag att kan Hedvig så kan jag!

Hem, bytte om och susade ut i spåret med Kezo, Hedvig och hennes hundar. 5 km avverkade vi och det kändes ta mig tusan riktigt bra! Ingen av oss tänkte på att ta tiden men det får bli nästa gång. Gött var det i vilket fall och duktig känner jag mig!

Imorn ska vi träna agility. Kan det inte bli lite bättre väder då kanske?

 

Apropå nåt helt annat. Det är SOF! I lördags var vi på startfesten och sa hej. Vi var ganska ensamma om att göra det men jäklar vilka minnen som kickade igång. Härliga, jobbiga tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0