Jag måste bara säga åt er en sak

Jag är ett big fan av bloggaren Ketchupmamman. Hon är grym, rolig och fantastisk. Hon är dessutom helt fantastisk på att skriva inlägg om genus. De två senaste bör läsas då de handlar om precis det jag tror på! Det finns ingen anledning egentligen att jag skriver mer om det efter detta. Hon säger ju det jag tidigare försökt säga. Vi skapar våra barn.  -- Med vi menar jag samhället. Klädföretagen. Föräldrar. Förskolor och skolor.

Inlägg 1

Inlägg 2

Gillar du det du läser är det bara att gräva vidare i bloggen. Hon har massa bra saker att säga. Både allvarliga och roliga och allt i en enda röra!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fenomenal blogg!

2011-02-24 @ 18:24:38
URL: http://trolleboll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0