2,5 km i spåret

Dagens motion. Kändes bra i benen men fick lite håll bitvis. Kan bero på för dåligt vätskeintag.

Sprang i spåret i Malmslätt idag. Jag gillar omväxling. Jag gillar också känslan av att ha gjort nytta. Gillar mindre känslan av att det egentligen var skit samma att jag sprang eftersom jag inte gjort annat än ätit det sista. Eller jo, klart. Hade jag inte sprungit hade det väl varit ännu värre. Men som en ballong känner jag mig.

Imorn ska jag iväg på ett agilitypass på morgonen innan jag åker ut till Malmslätt igen. Hoppas vakna i tid så att det inte blivit för varmt när jag ska träna. Men vägrar sätta väckarklockan den här helgen. Jag har inte haft mer än tre dagars ledigt sammanlagt sen i somras. Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0