Röstar du på söndag eller i förväg?

En snabb fundering innan det är dags att cykla till jobbet.

Jag tycker mig se att sjukt många väljer att förtidsrösta i år. Varför? Okej om du inte är i landet eller på annat sätt bortrest men i övrigt förstår jag inte riktigt grejen med att inte gå på söndag? Det är ju lite av en folkfest att klä sig lite fint och gå till vallokalen för att rösta på söndag. Åka hem och bänka sig vid TV:n för kvällen för att följa utvecklingen, kanske till ett glas vin.

Vi får rösta var fjärde år. Är det inte lit speciellt ändå?

Kommentarer
Postat av: Annie

Vi kommer inte vara hemma på söndag, så därför är förtidsröstning jättepraktiskt :)

2010-09-15 @ 16:00:42
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: emelie

hejsan. letade efter en mail adress till dig, hittade en gammal tror jag som jag skickade till. vore snällt om du kunde skicka ett mail till mig =)

2010-09-15 @ 16:47:26
URL: http://www.itslike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0