Jag skyller på att jag är sjuk

Jag satt och läste lite bloggar. Helt plötsligt inser jag att, just det! Det här måste jag blogga om! En halv sekund senare var det borta. Jag läser inlägget igen, men det måste vara taget från nåt annat sammanhang. Eller nåt. För jag kommer inte på vad som var viktigt. Så det var nog inte så viktigt.

I alla fall så blev jag sjuk på jobbet idag. Har känt ett par dagar att det varit på väg. Men min kropp är bra på att bromsa tills jobbveckan är över och man har tid och råd att vara sjuk. Så nu sitter jag med världens största godispåse som mannen i mitt liv handlade åt mig när han var på väg hit efter en promenad med Kezo. (nämnde jag att han är den bästa?)

Har tittat på ca 5 avsnitt av Vänner och nu hjälper godis och ipren mig att vara pigg nog för ett databesök. Fredagar är av någon anledning en rätt usel TV-dag. Tanken är väl inte att man ska vara sjuk, utan ute och svira.

Jag är också sugen på att skaffa ett litet akvarium. Är det en dum tanke? Adde får bara svara om han säger ja. Alla andra får svara ärligt.

Kommentarer
Postat av: fia

Ohh.. ett akvarium är najs! Vårat gick sönder tyvärr sen har det inte blivit något nytt efter det. Jag säger ja!

2010-10-22 @ 20:22:51
URL: http://sofran.blogg.se/
Postat av: Fia

Det är fint, mysigt och kul! do it!

2010-10-22 @ 22:59:17
Postat av: Erik Andreasson

Nej, alltså det här med akvarium vet jag inte riktigt. De är ju mest dyrt o sen dör fiskarna rätt vad det är...

2010-10-23 @ 00:43:11
Postat av: Hedvig

ehm.. nä till akvarium tycker jag.. Men gör det om det känns kul

!

2010-10-23 @ 14:57:27
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Alex

Såklart du ska, det är mysigt med akvarium :) Tänker själv skaffa ett när jag blivit vuxen och bor i en större lägenhet

2010-10-23 @ 15:28:36
URL: http://anotherillusion.blogg.se/index.html
Postat av: mamma

Det blir bara skitit, så man måste göra rent. Antingen ynglar fickarna av sig så man till slut måste spola ner hälften på toa. Eller så dör hela rasket. Glöm det.

2010-10-23 @ 19:15:40
URL: http://stallfurulund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0