Moder jord sköter befolkningsökningen snyggt?

En iskall vinter genererade mängder med tjocka magar. Då menar jag inte att vi satt inne och åt snask (eller ja, men typ inte så vi blev sååå tjocka), nej jag menar gravidmagar. I alla fall i min bekantskapskrets ramlar snart barnen ut både här och där och jag är övertygad om att det är en kall vinter som gjort att folk valt befruktning som sysselsättning framför utomhusaktiviteter.

Men för att inte riskera att vårt land blir överbefolkat inom en snar framtid tänkte moder jord att hej! let´s fixa en snorvarm och kvav sommar! Ingen människa kommer vilja ta i någon annan eller bli tagen i, än mindre idka samlag. Folk kommer knappt vilja vara i samma rum som någon annan utan bara ligga vid vattnet och dricka paraplydrinkar.

Smart fixat!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha

2010-07-23 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0