Vill du hålla koll på hur du rör dig?

Fick tips av Malin om den här sidan där man kan hålla koll på sin träning, sin kost och sina mått. Man väljer själv hur mycket man vill registrera och hur många funktioner man vill använda. Jg tycker det är ett rätt bra sätt att få översikt och koll på vad jag faktiskt gör. Vill ju försöka få det här att funka nu och inte bara ge upp när det tar emot. Man kan också välja att följa sina vänner som använder sidan också och därmed peppa varandra och få lite press av att andra ser vad man gör, och framförallt, inte gör.



Kommer ha 7 veckors VFU i Tranås med långa dagar nu snart men målet då är 2 träningsdagar i veckan. När jag jag inte har VFU är målet 3.

Ikväll är det dags för 60 minuter skivstång viket ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

phu, låter jobbigt det!

2010-01-31 @ 18:55:37
Postat av: Peter

Tack Ida för inspirationen. Nu har jag använt mig av siten. Den var rätt användbar även för en sån som mig.

/Pappa

2010-02-12 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0