Jag har blivit med irländsk setter

I lördags ramlade mamma in här helt spontant! Jättekul! Min mamma är en av de bättre i mitt liv. Så i helgen har vi snackat skit, ätit kopiösa mängder onyttiga saker och jag har utbildat mamma i facebookanvändande!

Nu var det inte bara för att umgås med sin älskade dotter som mamma kom hit. Nej, hennes irländska setter Yascha har börjat löpa och då mamma har en okastrerad hanhund fungerar det inte alls. Jag som har en kastrerad hanhund fixar det bättre så vi gjorde ett hundbyte. Mamma tog med sig Jonna hem idag och lämnade Yascha här.

Flummigare hund får man leta efter, men hon är ruskigt mysig och charmig! Så vi ska nog få mysiga veckor tillsammans vi tre som är här. =)



Kommentarer
Postat av: DAGA

aw, vad söt ^^

2010-03-01 @ 18:37:15
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Flummig, JA! men hon är ju så go! :)

2010-03-01 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0