...

Igår var en sån där dödens dag på jobbet. Efter lunch och framåt kände jag mig som världens sämsta pedagog och ungarna bara härjade fritt. Ibland vill jag säga upp mig och börja på Granngården istället igen. Gnälliga kunder är inget i jämförelse! Men jag vet ju att det snart kommer en sån där bra dag igen. Som gör det värt det!

Adde har satt upp en gran här hemma nu förresten! Den lyser så fint bredvid mig nu! Han är verkligen guld när jag kommer hem och bryter ihop litegrann efter den där dagen på jobbet. Nu kan julen snart få komma! Julklapparna är strax klara!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror att det var en såndär allmänt dålig dag igår.. Jag hade också en skitdag och tror vikarien måste tyckt att jag var störd... Men det är okej med såna dagar ibland. Det går inte att alltid vara på topp!

2010-12-15 @ 17:36:40
URL: http://finnsinganamnkvar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0