Här och där och här

Jag har varit i Malmslätt under helgen som varit och fram till idag. Jobbat och hängt med Adde och hans pappa. Klippt gräs, rensat ogräs och sånt där. Men nu är jag hemma för en stund igen.

Jag bloggar inte så mycket nu, men det betyder inte att jag inte är bloggaktiv. Jag håller på och byter bloggportal. Wordpress ska bli mitt nya hem. Dit flyttar jag nu rätt många av mina inlägg härifrån. Det tar tid, men snart kommer cronebäck.se att landa där istället för här.

Varför undrar ni nu?

Jag som precis fått det så fint här. Det har jag ju såklart. Men blogg.se är inte i närheten av wordpress när det kommer till användarvänlighet. De har app till androiden, de har sidfunktioner, de har bättre kategorifunktion etc. etc. Därför väljer jag att fortsätta min resa där. Men tills det blir klart, får ni fortsätta följa mig här. Det är ju inte illa det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0