Dagens bra skit

På jobbet uppskattades ett par saker extra mycket idag:

1. Den här låten som vi lyssnade på och dansade till på morgonsamlingen



2. När jag, Ida, imiterade förbannad hamster genom att ligga på rygg och fräsa. Jag fick göra imitationen flera gånger och ungarna skrattade högt varje gång! Sedan berättade jag historien om hur hamstern på något mystiskt sätt förlorade livet, hamnade i frysboxen och sedan i ett ormgap.

 

Efter jobbet fick jag med mig Adde till Ikano. Där handlade jag:

 

- tröja

- byxor

- skärp

- underkläder

- rosa bajspåsar

- mjukisbyxor till Adde för att stilla mitt dåliga samvete

 

Idag hämtades även ut ett paket från ellos innehållande:

 

- ett par joggingskor

- ett par rosa tygskor



Kommentarer
Postat av: Sofi

För mig funkar stirrningstävlingar mot monster som handen i handsken...Barnen är så söta när det skall vara allvarliga och stirra på ett monster utan att blinka heheh

2011-03-30 @ 16:27:51
URL: http://aventyrpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0