Agility och trötthet

Igår var det en liten extrainsatt agilityträning i ridhuset då jag, Hedvig, Josefin och Therese åkte dit för att träna bana. De andra har unghundar som behöver träna klass 1-bana och jag har Kezo som behöver springa fort på lättare bana.

Nu blev det en bana som dessutom var ganska smålurig och gav även oss lite mer rutinerade ekipage svårigheter att tampas med men jösses vad nöjd jag är! Slalomingångarna sitter hur säkert som helst och tunnelingångarna likaså. Han springer, även om det kan bli fortare. Och bara det att nästan inget krånglar gör ju att vi spar tid.

Jag känner mig väldigt trygg när jag kör Kezo nu. Han gör ALLTID rätt, så länge jag gör det jag ska och det är en väldigt härlig känsla! Kontuerlig träning lönar sig helt klart!



Jag har varit dålig på att svara på sms det senaste. Jag har varit dålig på att höra av mig. Jag är toktrött. Igen. Jag är inte arg på någon. Jag tänker bara att, jag svarar sen och så glömmer jag bort det. Enklaste sättet att få kontakt med mig och få svar är via mail. Kan vara bra att veta!

Nu ska jag göra något jag tänkt göra hela veckan. Men som jag tänkt, jag gör sen. Boka resan hemhem för helgen. För åka hemhem vill jag! Längtar efter mamma och vill träffa kompisar!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Men usch, är du toktrött igen? Det var ju inte kul :( Hoppas agilityn gav mer energi än vad den tog igår då.. MEn Kezo gick ju väldigt fint :)

2011-03-09 @ 18:50:03
URL: http://trolleboll.com
Postat av: Ida

Det är inte så illa som förra gången och ja, agilityn ger mer än den tar även om jag var trött idag =)



Jag ska lägga mig tidigt ett par kvällar nu och hoppas det ger med sig!

2011-03-09 @ 18:54:36
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0