Sims, vänner och göttigt värre

Helgen har varit sådär göttig som bara en vilohelg kan vara. Adde köpte Sims 3 i torsdags så gissa vad jag gjorde mellan vändorna till tvättstugan i fredags kväll? Ett mycket bra sätt att stänga av veckan och jobbfunderingar på!

I lördags åkte jag ner till stan för lunch på Steves med Maria och Anja. Tre timmars skitsnack om allt mellan himmel och jord med underbara flickor är ett grymt sätt att spendera en lördag på.



Då jag ville vara pigg och utvilad även idag, söndag, då det är agilityträning i eftermiddag som jag missat två helger i rad nu blev det hemmakväll med Adde även lördag. Han hade städat medan jag var på stan så vi kunde med gott samvete över både tvättande och städande inta soffan för sims och mys även denna kväll.

Nu ska jag och Kezo ut på morgonrundan för att sedan krama ut det sista lugnet av denna helg innan vi beger oss till ridhuset för veckans agilitypass. Lätta övningar med fart vill vi köra idag. Hoppas det finns att tillgå!



Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ska vi åka ihop ikväll? Jag vill också köra lätt, kanske ska knåpa ihop något?

2011-02-20 @ 10:30:17
URL: http://trolleboll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0