Lite hejjarop

Jag har ett par tre stycken i min bekantskapskrets som går ner i vikt eller deffar och bloggar om det. Duktiga flickor! Det verkar helt glaet jobbigt att räkna kalorier hela dagarna. Eller, det är väl något man vänjer sig vid, men själv skulle jag tröttna efter frukosten.

Själv har jag börjat cykla till jobbet igen. Det är typ allt som händer i hälsofrämjande åtgärder här. Frågan är dock. Ska jag göra mer? Eller ska jag få duga.. Jag får se.

 

På tal om nåt helt annat. De här glasögonen blev det. Även om ingen klär i något alls när man är blek och trött.


Kommentarer
Postat av: Anniz

Tackar! Tihi...

Träningen & kosten, går ju lite hand i hand... Träningen har blivit till en livsstil,sen är man väl lite av en freak oxå... =)

När d kommer till dig, håller du dig ju alltid aktiv... satan kvinna du är ju hundägare & har sambo... ;) kräver maasa energi.

2011-02-11 @ 12:28:23
URL: http://hotchanokko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0