Lättlurad

När till och med Hedvig skrev i sin blogg häromdagen att hon hade vårkänslor började jag ju fundera en millisekund på om våren var sjukt tidig på grund av vinterns tidiga ankomst i höstas. Haha! Kom tillbaka när det finns en sportslig chans. Typ i VÅR.

Det jobbiga är att jag cyklade till jobbet imorse. Undrar när det är underlag för att cykla hem den?

Det bra är att barnen leker bra i snö och håller sig rena. Även hundens små tassar är torra och rena när vi kommer in nu. Sen är det kanske mindre spännande med hundpromenad när snön öser ner. Det får gärna sluta snöa. Men sen kan den få ligga. Till Mars. Då vill jag ha vår.

 

Vintern rasat ut bland våra fjällar. Fast 2009.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag trodde inte på allvar att det var vår än även om vårkänslorna började spira. Men fram med skidorna en månad till, det tycker jag låter utmärkt! Måste bara köpa dubbar till skorna, har ramlat idag...

2011-02-10 @ 21:03:10
URL: http://trolleboll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0