En liten ikea-tripp

Jag slutade jobbet tidigt idag. Eftersom jag öppnade och var på plats klockan 05.50. Självklart blev barnen lediga och sjuka på löpande band så här sista dagen på sportlovet så jag fick ägna mig åt portfoliearbete och annat pappersjobb. Första barnet anlände halv 8. Men skönt att få lite ordning på femåringarnas pärmar inför inskolningen till förskoleklass i alla fall! Jag har ju nio femåringar som ska göras redo för den stora världen till hösten. Spännande!

Väl hemma hamnade jag i soffan en stund. Trött trött. Men ett löfte om tripp till ikea för köp av gardiner och gardinstänger till sovrum och kök fick mig att vakna! Självklart fick vi med oss ett par andra småsaker också på vägen men gardinger, som jag på egen hand fållade upp (med hjälp av limremsa, men ändå!), hänger nu på sin plats! Det ska allt bli ett hem av den här lägenheten också vågar jag påstå =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahaaa, så det var det den var till för!?! Vi köpte också gardiner i helgen och de va ju aplånga! Låg nån remsa där i som jag bara la ner i en låda i väntan på syrrans symaskin! Smidigt! :)

2011-02-27 @ 11:27:05
URL: http://sofran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0