Kezo lär sig Jaakkosväng eller matte springer fort som f-n?

"Ok. Slalom, själv? Hmm.. nej, jag springer ur, måste ifatt. Men hallå?? Ta om? Slalom? Igen? Alla portar på en gång? Precis som vanligt? Men hallå?? Spring inte ifrån då!! Ok, bra. Nu är du lite närmare. Det där är mer lagom långt ifrån. Nu tar jag alla pinnar på samma gång. Det kan ju egentligen. Bra va?? Men vad nu?? Shit vad du springer!! Och hur vrider du dig människa?? Nej, jag fattar inte. Hoppar. Tydligen fel. Om igen. Jäklar vad hon springer efter slalom!! Ah, nu hamnade hon ju bättre till. Där kan jag hoppa! Oj!! Hon är redan på väg mot ett nytt hinder! Jag tvärvänder runt det hinder jag nyss hoppade! Coolt!! Hon blev asglad!! Jag måste gjort rätt!!"

Jag som matte har knappt fattat än precis hur man gör men Hedvig har gått kurs och jag SKA lära mig! Här kan sparas tid!

Så här ska det se ut! Här ser det så lätt ut att man knappt fattar vad som är nytt, men det är bra!



Kommentarer
Postat av: Anna

me like! måste testa det, när jag blivit lite mindre...

2010-10-12 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0