Östgötamästare i lag!

Igår var det Östgötamästerskapen i agility. Individuellt fick jag 5 respektive 10 fel vilket inte ledde till några placeringar men jag är ganska nöjd med loppen ändå. Han jobbar fint och har helt okej tempo!

Vi tävlade också i lag igår. Laget Hastigt och lustigt bestående av mig och Kezo, Lydia och Dingo och Hedvig och Troll. Jag och Kezo startade först och nollade vårat lopp! Kändes jätteskönt att avsluta med ett bra lopp och sepciellt när det var en lagtävling. Hedvig och Troll fick 10 fel och Lydia och Dingo nollade också. Det räckte till en seger i Östgötamästerskapens lagtävling i Large! Jätteroligt verkligen!

Här är filmer på alla lopp. Dessvärre ingen höjdarkvalitet.

 

Agilityloppet. Jag tabbade mig och öste på mot upploppet lite för tidigt..

 

 

Hopploppet.



 

Lagloppet!

 

 

världens bästa hunduppvärmare!




Kommentarer
Postat av: Hedvig

JA vad bra vi är :D :D :D

2010-11-07 @ 18:57:44
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Anna

GRATTIS!! åh, vad ni är duktiga!! Jisses vad sugen jag blir på att komma igång igen!! :)

2010-11-08 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0