Då var det vardag igen

Igår kom jag hem från Grebbestad. Eller, mellanlandade ju faktiskt i Falköping i lördags och åkte därifrån till Linköping igår morse. Jätteskönt att komma hem men har haft sjukt trevligt borta!

En härlig helg med släkten som vanligt! Jag har målat fönster, slängt massa skräp på tippen hos Rogge, spelat maffia, ätit massa god mat, spelat fotboll, brännboll och skrattat massor. Berättar jag mer ingående än så somnar ni innan jag kommer till fredagen så jag stannar där. Kan dock bara nämna att fotbollens två snyggaste tacklingar stod jag för! Den första blev jag utsatt för av en liten kille på typ 9 år. Sedan hämnades jag genom att tackla hans lika gamla kompis så att han tokstupade. Det ledde till mål och vinst för vårt lag, så lätt värt!

Igår skrev jag färdigt min artikel och tog igen förlorad tid med Adde. Bestäm själva vad ni tror var bäst..

Nu ska jag strax iväg på skolsaker som förhoppningsvis blir riktigt bra! Kvällen ska ägnas åt att förbereda för intervju imorgon. Nervös börjar jag bli!

Ha en fantastisk dag kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Jag tror du gillade artikelskrivandet allra bäst =)

2010-05-17 @ 22:13:08
URL: http://fredwurst.blogg.se/
Postat av: Anna

hmm.. tackla de små oskyldiga barnen, och du ska bli lärare!!?

2010-05-17 @ 23:17:30
Postat av: Hedvig

Haha tackla 9-åringar! :D

Lycka till idag!!!

2010-05-18 @ 06:41:58
URL: http://trolleboll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0