Att bli vuxen består i farväl

Jag dedikerar vissa av mina inlägg till människor jag håller kära ibland. Så tänker jag göra nu.

Idag har jag insett att jag inom en ganska snar framtid måste säga hej då till Maria som då flyttar till Stockholm för att jobba. Såklart inte hej då för alltid på något sätt. Men hej då till att bo nära. Hej då till att gå promenader om dagarna. Hej då till att ta en öl tillsammans på hg sådär spontant när vi känner för det. Hej då till att dricka te och fundera över på vilket sätt vår kategorisering som emotionella och fysiska personer påverkar våra relationer.

Tack för att du finns älskade Maria och tack för att du lyssnar när jag är nojjig. Tack för att du anförtror dig till mig, när du är nojjig. Jag kommer sakna dig.


Kommentarer
Postat av: Maria Fransson

Tack Ida för att du finns!

Dumma människa, sådana här inlägg får man ju inte göra :p Blir ju alldeles tårögd =)



Kram

2010-05-23 @ 12:42:45
URL: http://lillnorrtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0