Sista seminariedagen och sen är det påsk

Ja, idag mellan kl. 13-16 har vi uppsatseminarie i Norrköping. Sen är jag ledig till torsdag. Yey! Eftersom jag ligger i fas än så länge med pluggandet kan jag dessutom faktiskt vara helt ledig. Störtskönt!

Ska åka till mamma imornbitti. Sjukt tidigt bär det av. Klockan 6 går tåget från resecentrum. Men det var billigt och studentkontot jublar!

Tatueringen överlevde natten fint. Har redan fått små skorpor på den så den verkar läka väldigt fint. Smörja, smörja, inte pilla.

Igår påminde Sofi mig om att det var exakt ett år sedan vi var och såg Metallica på O2 i London. Vilken grym kväll det var! Tack för att just jag fick följa med min älskade!

 

the night was.. awesome!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Kan inte tänka mig någon bättre partner-in-crime för just den helgen...Splendid just splendid!

2010-04-01 @ 13:05:18
URL: http://aventyrpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0