Dömd 2010 - tema Japan

Jag och Malin ska jobba på Dömd i år. Döma darten och servera på sittningen. Vi är pepp och har klickat hem Japaninspirirerade saker på nätet. Jag har beställt ett par hörlurar och en tröja.

 

från maxfps.se

 

 

från www.hm.se




CSN har ju kommit och hörlurarna behöver jag och har tittat på rätt länge. Så nu fick det bli! Malin har beställt likadana hörlurar. Visst kommer vi bli fabulösa?

Egentligen behöver jag en ny mp3-spelare nu när jag snart får nya hörlurar. Min har jag haft i massa år och batteriet är inte riktigt min bästa vän längre. Ska nog kika på det på stan nån dag. Kostar ju inte så mycket nu för tiden så behöver inte bli helt barspkrapad.


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh yes vi kommer kicka ass! Smack

2010-03-26 @ 23:23:30
URL: http://lillgurka.webblogg.se/
Postat av: Anna

bara en svartrutig kortkort och platåstövlar som fattas då... ;)

2010-03-26 @ 23:28:02
Postat av: Sooz Photography

Så snygga grejer!

2010-03-28 @ 21:13:12
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0