Sista dagen i Key för den här terminen? För alltid?

Idag sitter jag och Julia i Key och skriver observationer från förskolan. Jag har bara en kreativ paus just nu då jag insåg att jag snart är klar. Insåg typ nu att detta kan vara sista pluggdagen i Key. Imorgon bär det av till Campus Norrköping för redovisning och sen är det inget mer kvar. Schlut! (som Håkan skulle säga)

Jag har ju svårt att tänka mig att jag aldrig ramlar in här mer.. Nånsin. Men ramlar jag in igen kommer det inte vara för att plugga. Ett jäkla tjat tänker ni nu. Ja, du är klar, men vad tusan, lägg ner. Ja, jag ska. Kanske. Snart. Jag ska bara skriva klart observationerna först!

Kommentarer
Postat av: Maria Fransson

Campusbussen går bara ojämna timmar imorgon, 7.10, 9.20 osv Från Norköping går den lyckligtvis kl 12.20 =)

2010-06-08 @ 12:41:11
URL: http://lillnorrtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0