Drar hemhem för en stund

Första arbetsveckan avklarad och jag gillart! Så härligt att jobba! Speciellt på ett jobb där det kryllar av grymt härliga barn!

Dessvärre har min förkylning inte velat släppa vilket resulterat i två onyttiga dagar nu. Men smällar man får ta. Så fort jag mår bättre är det springa springa springa som gäller!

Dessvärre nummer två är att mitt nät ballat ur helt så jag har min dator i hus nummer 13 för tillfället och snyltar på nätet där. Därav en inte lika frekvent närvaro vid datorn.

Nu till rubrikens innehåll. Imorgon åker jag till mamma för att fira examen och jobb med familjen. Mamma, pappa, syster, mormor, morfar och farfar kommer dit (eller ja, mamma är ju redan där men..) bara för min skull och det ska bli jättetrevligt att träffa dom för en dag! Karin och Anna dyker nog in en sväng under kvällen också och säger hej vilket uppskattas även det!

Nu ska jag nog kila hem igen och titta på första säsongen av Big bang theory. Gick egentligen hit bara för att kolla buss inför imorn. Sen tänkte jag. Borde blogga. Vilket resulterade i, ja, att jag bloggade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0