Dagens

- Jobb mellan 9-17.45. Stängde för första gången idag vilket jag tycker gick bra. Den här veckan kör jag på riktigt på en avdelning och tempot höjdes markant. Vilket jag bara ser som positivt! Jobbigaste är dock att jag börjar 6 imorn.. Men får överleva på något vis.

- Ätande av lite för stor bit kladdkaka som Adde i princip med våld tvingade på mig när jag var där och hämtade nyckeln. Den var slut innan jag var innanför dörren hemma. Har jag nämnt att vi bor grannar?

- Ätande av rabarberpaj och vaniljsås som jag befarade skulle bli gammalt i kylen när jag kom hem. Den var troligen inte i närheten av för gammal.

- Illamående och ångest över för mycket socker och för lite motion. Obefintligt sug efter fysisk aktivitet.

Skulle egentligen tränat agility idag. Inget sug efter det heller. Så det gjorde inte så mycket att jag kom hem lite sent från jobbet och att bilen inte var tillgänglig. Åker kanske dit i helgen och kör ett pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0