Hemma igen

3 dagar borta var lagom. Igår kväll landade jag i Linköping igen, redo att ta itu med sista semesterveckan! Kul väder har vi inte men det är ju friidrotts-EM tack och lov!

Jag har haft härliga dagar borta! Agilityträning, häng med mamma, besök på Granngården, tjejkväll hos Fia och Sabina och besök hos Linnea och Emil som i söndags fick sin första son Albin! Goding där!

Har hjälp mamma med lite hästgrejer på nätet. Bland annat lade jag upp ett par filmer på youtube av ett par av hästarna..


Kommentarer
Postat av: Freddie

Menar du att du spenderar dina dagar med att lata dig framför friidrotts-VM? En del har det bra hör jag ju!

2010-07-30 @ 18:51:12
URL: http://fredwurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0