Bio, regn och tvätt

Vilka ska bort?

Idag regnar det förvisso inte. Tack vädergud för den enorma blåsten som kompenserar min enorma saknad efter regnet som ramlat ner de senaste dagarna. Solen skiner ju förvisso. Det firar jag med att tvätta.

Igår var jag och Adde på bio. Vi såg Inception, eftersom man tydligen inte är något förrän man sett den. Egentligen skulle jag skrivit det på fejsbok när jag kom hem, bara för att. Men jag trotsar och bloggar om det istället. Gör det mig till en bättre människa? Troligen inte. I vilket fall var filmen faktiskt bra. Jag somnade inte trots att den var 2 ½ timme lång och det är ett rätt bra betyg. Det bästa var att den lilla nördiga killen i Tredje klotet från solen var med. Det vägde upp att Leonardo Di Caprio hade huvudrollen. Jag gillar inte riktigt honom.

 

Den bästa låten just nu. Den är till dig Maria.


Kommentarer
Postat av: Malin

Bästa jävla film jag sett tror jag!!! Jag typ dör så bra den var... Efter denna film älskar jag Leo!

2010-07-31 @ 21:21:30
URL: http://lillgurka.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Ah, det var därifrån jag kände igen honom!!

2010-08-01 @ 19:36:40
URL: http://trolleboll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0