Typiskt obra

Första gången jag vaknade inatt var klockan 2. Då skrek någon rakt ut jättelänge nedanför. Snacka om att bli rädd. Jag vaknade med hjärtat i halsgropen och började springa runt här inne innan jag vaknade helt och gick och lade mig och undrade vad som hänt. Det vet jag fortfarande inte.

Andra gången jag vaknade var när väckarklockan ringde. Då var klockan kvart i sju och jag undrade vad tusan jag tänkte på när jag satte klockan? Min buss gick ju strax efter sju från campus?? Alltså sitter jag hemma nu. Är glad över att vi bara hade två introtimmar där Julia kan ta information, men bitter över att jag redan andra dagen försover mig. Bättring Ida!

Igår var jag ch Julia på skivstång / konditionspass på Friskis. Passet var lika bra som förra veckan och idag är jag härligt mör i kroppen! Förra veckan tränade vi bara två gånger. Den här veckan ska det blir tre igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0