Överlämnande av pärm, nu är jag fri!

Har precis varit uppe på campus och lämnat över Medlemsansvarigpärmen till min efterträdare. Nu är jag officiellt gammal avdankad styrelsemedlem i Lärarsektionens styrelse. Eller ja, skiftet har ju inte varit än, men nu har jag inga åtaganden kvar. Det känns sjuuukt skönt!

Året har varit helt ok. Dock borde jag nog egentligen låtit bli. SOF2009 tog så sjukt mycket tid och prioriteten låg helt klart där så jag kände inte att jag under våren lade ner så mycket tid på styrelsen som jag borde gjort. Det kändes aldrig tokkul. Nolle-p var kul, men i övrigt kändes det mest som ett nödvändigt ont.

Det är nog bara att inse. Man kan inte engagera sig i hur mycket som helst. Hur gärna man än vill det. Men nu är det gjort och man får se det goda framför det dåliga och säga tack för ett bra år Styrelsen 2009!

även styrelseåret har sina goda stunder..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0