Nu sätter vardagen fart igen

Idag satte jag och Julia igång med korrigeringarna av examensarbetet. Det känns bra och troligen tar det inte så lång tid som vi först trodde. Kom väldigt långt redan idag!

Vi har också beställt lite kurslitteratur för nästa kurs och konstaterade att den verkar rätt trist. Eller vad tror du om "Förskolan i politiken"?

Igår var vi duktiga igen! Var på skivstångspass på Friskis & Svettis och det var jättekul! Lätt att göra passet lagom jobbigt och vi började lite lätt första gången. Nästa gång blir det nog tyngre vikter då man vet mer vad som väntas. Känns skönt att ha kommit igång nu! Imorgon blir det kombinerat skivstång- och konditionspass på 70 minuter.

snart är jag lika vältränad jag?


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)



har en frågestund på min blogg, kika in och ställ gärna en fråga :)

2010-01-18 @ 16:22:42
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0