En dag i Stockholm

Idag har jag varit i Stockholm. Började med fika med min underbara mormor. Vidare åkte vi till en konstutställning med tavlor som morfars bror målade när han levde. Verkligen jättefina! Där mötte vi upp mina mostrar med män, kusin och mamma. Träffar släkten väldigt sällan och det är kul att det blir av ibland!

En trevlig middag hos moster senare sitter jag återigen på tåget hem och känner mig nöjd med dagen!

Ta det lugnt ni som är ute och kalasar ikväll allihop! Det är svinkallt och så lätt hänt att man förfryser sig. Jag tänker fortsätta hålla mig inne och nog sova rätt snart.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Gia Croneback

tack själv.extra tevligt tack vare dig min dotter.

2010-02-02 @ 20:12:16
URL: http://stallfurulund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0