Drömmar

Jag tror ju inte på att drömmar direkt har någon större betydelse. Visst, man kan drömma om sånt man gjort, men jag försöker aldrig tyda vad drömmar står för. Blir ju bara förvirrad av sånt!

Däremot tänkte jag bara meddela er att jag i natt drömde att jag blev beskjuten tre gånger av någon anledning jag inte minns. Däremot minns jag att jag var iskall när det hände. Jag bara backade in bakom en vägg första gången. Tog upp min egna pistol (??) andra gången och sköt bort kulan som kom flygande med. Tredje gången bara duckade jag kaxigt och lät kulan vin över mitt huvud.

Så jäkla kaxig jag var i drömmen! Det bästa var ju när jag sköt unden kulan med min pistol. Det lär ju vara stört svårt egentligen!

Så nu vet ni det. Jag är kaxig i situationer där jag blir beskjuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0