Jag tackar Karin för positiv framtidstro

Min älskade Karin skrev om åldersnojja häromdagen. Tyckte att det var gammalt som gatan att fylla 27 år i år. Jag kan inte annat än hålla med. Men vad gör man?

Det bästa med hela inlägget var dock kommentaren: "Jag är glad över att jag i alla fall inte är singel för då skulle jag verkligen ha panik eftersom jag skulle vara tvungen att hitta någon och vara tillsammans ett tag och sen börja kunna planera för framtiden." Tack vännen! Nu känns allt mycket bättre! Menar du att singelliv och 27-års ålder inte går ihop sig? Jaha.. Då får jag väl gå ut och gräva ner mig i snömassorna då antar jag.

Men tror jag är nöjd ändå med livet. Jag har ju gjort en del skojjiga saker genom åren:

- Hade en grym barndom för att börja från början.
- 3 fantastiska år med underbara vänner på gymnasiet.
- Jobbade några år efter gymnasiet för att bestämma mig för vad jag vill bli.
- Började plugga till lärare.
- Har varit en aktiv student som varit delaktig och engagerad i många olika saker.
- Har träffat ännu fler underbara vänner.
- Har haft ett och annat förhållande så att jag nu faktiskt vet på ett ungefär vad jag söker.
- Har två underbara hundar som för det mesta ger mer glädje än gråa hår!

Nu ska jag bara plugga färdigt, skaffa ett jobb oc flytta! Sen ska jag gifta mig med mannen i mitt liv och leva lycklig i alla mina dagar! Så det så!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Det är ingen ålder min vackra! Inte ens jag har panik, än.

2010-02-22 @ 20:32:30
URL: http://fredwurst.blogg.se/
Postat av: Karin

27 år och singel funkar superbra om man inte är jag.. och skulle jag nu bli singel vid 27 års ålder skulle jag njuta av det till fullo och passa på att roa mig för helt plötsligt står han där mannen i ditt liv och sveper dig med storm :)

2010-02-22 @ 20:45:35
URL: http://kavitha.blogg.se/
Postat av: Annie

hallå, 27 är väl ingen ålder!!! Vi ska ju bli 100!!! :) Värre att vara 100 år och singel...

2010-02-22 @ 21:07:30
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Ida Tallhed

vilken fin design min kompis Matilda har gjort till dig :)

2010-02-22 @ 22:52:37
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Herregud, 27 är väl ingenting! Jag var singel så sent som förra sommaren och då var jag 30... :P

2010-02-22 @ 23:51:38
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Anna

Hahaha, Karin är för rolig hon!! :)

Men du har ju ett helt halvår kvar innan du ens blir 27! Så ingen panik! Än sålänge är du ju en ung liten flicka...!



Vad fin bloggen har blivit! ;)

2010-02-23 @ 10:04:59
Postat av: Karin

Vad fin bloggen har blivit :)

2010-02-23 @ 10:30:41
URL: http://kavitha.blogg.se/
Postat av: fia

Jag går i liknande tankar!! Fyller 27 & funderar på att läsa?? Hallå...?!



Sen att jag har den andra delen i mitt liv stabil men vad vill jag göra?? Du vet vad du vill, det andra kommer att falla på plats naturligt sen! :)

2010-03-04 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0