En slitig helg

I fredags jobbade jag [hg]. Likaså igår. 8 timmars sömn på två nätter är lite för lite. Hårt slit i garderob och diskplock är också slitsamt. Alltså är jag och min kropp inte riktigt vänner idag. Lyckades masa mig upp halv elva då jag inte ville vända helt på dygnet då jag börjar min VFU på en förskola i Tranås imorn men hade nog egentligen behövt ett par timmars sömn till..

Det är roligt att jobba på [hg]. Oftast. Folk är för det mesta glada och trevliga och förgyller kvällen för oss jobbare med glada skratt och söta komplimanger. Men. Ibland gnäller folk över saker som känns helt oväsentliga. Vi som jobbar där gör det nästan gratis och vi sliter häcken av oss till efter fyra på natten för att just Du ska få bli packad och dansa häcken av dig på dansgolvet. Tänk gärna på det innan du gnäller över att någon annan får hämta ut sin jacka 1 minut före dig..

www.hg.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst känner man sig bakis efter sånt jobb!? Helt skadat. Orkar ingenting idag. Men synd jag inte va i linkan då kunde vi haft bakisdag ihop =) Men nu är det inte långt kvar tills vi ses! Puss!

2010-02-07 @ 16:39:39
URL: http://lillgurka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0