Dags för VFU

VFU - verksamhetsförlagd utbildning.

Jag ska vara på en förskola. I Tranås som vanligt. Men den här gången med barn som är 1-2.5 år. Läskigt, nytt och skrämmande. Spännande och kul också hoppas jag! Det blir en omställning för mig som det senaste året varit i en fyra hos tioåringar. Får se vad jag tycker om detta..

Träningen den här veckan har inte varit så igång. Ett pass har jag kört. I torsdags prioriterades bio och idag var jag för trött. Men ett agilitypass och två jobbpass med mycket diskplock har i alla fall gjort att jag rört mig. Man kan inte lyckas alla veckor. Ny vecka nya tag.

Nu ska jag sova så jag är pigg när jag träffar barnen imorn!

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; Eller hur! :):)



Allt väl idag?!

2010-02-08 @ 11:31:11
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Anna

det kommer att gå fin-fint! :)

2010-02-09 @ 23:02:39
Postat av: Anna

det kommer att gå fin-fint! :)

2010-02-09 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0