Nu är glada julen slut, slut, slut

Eller, är det redan dags att kasta granen ut, ut, ut? Nja.. jag ska nog krama ur julen lite till! Gårdagskvällen spenderades med finaste flickorna. Vi började med julklappsspel. Visade sig att vi satt tiden på 1 timme och 15 minuter istället för 15 minuter vilket ledde till att vi hetsade oss till döds i en evighet. Jag vann i alla fall de plåster med sagofigurer som jag hårt strävat efter under spelets gång! Så trägen vinner!

För att inte tappa hetsen helt valde vi sedan att spela lite spel. Pratmakarna blev det. En annan variant av Alias och Med andra ord. Jag och Linda gick segrande ur den matchen så kvällen var klart lyckad måste jag påstå! En kväll med ett glas vin, underbara vänner, choklad och lite spel blir ju sällan annat än lyckad! Dock blev vi trötta framåt kvällen så särskilt sent blev det inte. Är det ett tecken på ålderdom?

Nu lagar jag mat. Julia och jag traskade i två timmar i Tinnerö idag. Vi gick fel och hamnade på en åker. Djup snö har vi pulsat i med andra ord. I mängder! Julmaten gick vi alltså bort idag. Men det var grymt skönt att komma ut på en ordentlig promenad idag. Lite seg har man allt gått och blivit. Att vila bort tröttheten hjälper föga. Det gäller att hålla igång kroppen. Faktiskt.

Har du inte uppdaterat sidan du nu är på (min alltså) så gör det! Jag har fixat nytt utseende på bloggen nu och den är så tjusig att du bör se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0