Min dator gillar inte variation

När jag ska skriva titeln till ett nytt inlägg föreslår alltid datorn alla mina tidigare inläggs titlar. Ja, för varför hitta på ett nytt? Det funkade ju, det jag hade förut. Kanske skulle jag bara skriva "Hej dagboken" som på berts tid. Avsluta med "Tack och hej, leverpastej!"

För övrigt är det Lucia på måndag. Ska bli kul att se mina små odågor skrida (??) fram i skönsång! Dessvärre kan jag bara vara på ett ställe samtidigt så jagkan bara se 2 tredjedelar av barnen framträda. Det är tråkigt. Hoppas de tar fina kort på det andra stället så jag i alla fall får se hur fina de är!


 

Är det apropå lucia någon mer än jag som i yngre dagar sjöng: Lusse lelle, lusse lelle, älvan äter före jul!? Tur för älvan att den får äta nån gång om året liksom!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älvan äter före jul, definitivt! Vad skulle det annars vara för text? :-P

2010-12-12 @ 22:47:07
URL: http://mirabellbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0