Det finns mirakel

Linda är ju rätt bright ibland. "har du testat en annan USB-port i datorn?" Eh.. nej.

Jag kopplade ur sladden till det mobila bredbandet och vips! Där ville kameran leka med datorn på ett fint och harmoniskt sätt!

Jag har ju fotat rätt dåligt eftersom motivationen till fotande är relativt låg när bilderna ändå bara sitter kvar i kameran. Men lite bilder finns det för er att se. Jag börjar med besöket hos Maria i Norrtälje!

 

På centralstationen i Stockholm mötte oss ett gigantiskt pepparkakshus! Av riktig pepparkaksdeg! Maria ville testa och jag vill påstå att hon klär i pepparkaka!

 

 

 

Vi lagade god mat och drack gott vin

 

 

Maria ska av någon anledning åka tjejvasan. Här är hennes första träningspass med nyköpta skidor! Jag hoppas hon vågat sig utanför dörren sen jag var där =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja jag har mina stunder :)

2010-12-26 @ 22:27:31
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0