Ida gör jag en massa saker blandat med pauser

Ja, mest pauser tror jag.

Jag och Kezo drog i förmiddags ner till stan och Trädgårdsföreningen. Stadsfest i stan och Barnens dag annordnades där idag. Massvis med folk var där och vädret var fint. Vi skulle förgylla en del av dagen med agilityuppvisning. Fyra jyckar av blandade raser var vi och många besökare kom för att titta. Det var kul och Kezo verkade trivas. Sen knallade vi runt och blev klappade (eller ja, Kezo blev) av barn och hade det trevligt en stund för att sedan återvända till Ryd.

I Ryd har jag försökt få fart på flyttandet. Flyttar över färdigpackade saker till Adde för att minska ner sakerna här till ett minimum. Allt för att kunna utföra flytten på en kväll. Räkningar har betalats (eller lagts på väntande dragning när lönen kommer) så de inte försvinner bort i flyttröran.

Nu är det snart dags att gå och handla lite för att sedan laga mat. Ska bara gå en promenad med Jonna som fick vara hemma när jag och Kezo var på stan.  En lite halveffektiv lördag helt enkelt!

 

såhär såg det ut när vi flyttade in.. 3 år senare, är det dags att flytta ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0