DÖMD

Jag hade typ skrivit ett inlägg, men det kom aldrig upp. Om torsdagen. Det var hur som helst helt kass så det kvittar ju.

DÖMD-helgen är nu till ända och jag kan konstatera att den gjort mig sjukt trött, men nöjd. Malin har varit här, vi har festat, skrattat, jobbat och festat mer. Jag har lärt mig nya saker om mig själv:

- Jag har sjukt fantastiska människor i min omgivning.
- Jag är glad.
- Jag är alltid lite sämre än Malin på singstar.
- Jag är trots det inte helt dålig på singstar.
- Jag är inte helt bra på huvudräkning i stressade situationer som till exempel när jag ska döma dart-tävlingar.
- Jag är bättre än D-groups regelpapper på att förklara reglerna i dart så folk förstår.
- Jag är inte asbra på att hälla upp vin och duka av på ett bord fullt med folk.
- Jag lyckas trots detta få folk att vara glada och nöjda med min insats.
- Jag är grym på att peppa igång efter att ha jobbat en hel dag och trots att jag är sjukt trött.
- Jag klarar mig på sjukt lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0