Det går bra nu

Nej, pengar rullar inte in nånstans. Men prisa gud, skatteåterbäringen var på nästan 8000 riksdaler så i juni rullar dom in!

Andra bra saker som händer är att Karin kommer hit idag. Vi ska på fotografering imorn. Nån sån där gratisgrej jag blev inbjuden till så jag tar med mig lite folk och åker dit. Jag menar. Man lär ju bli snygg nu när man fått grym solbränna av all sol som varit hela vintern! Öhh.. Blek är mitt andra namn.

Malin min vapendragare nästa helg då DÖMD går av stapeln anländer i full fart med tåg på torsdag. 21,5 liter fulvin väntar henne i mitt badrum. Lagrat på fat i äkta plast. I hela 7 dagar. Awesome!

Jag och Adde sprang igen idag. 3 km. Vi tyckte oss ha ett ökat tempo och lovade oss att försöka oss på 5:an nästa vecka. Troligen kommer jag under vissa delar av den vändan känna smak av blod i min mun och en känsla av död muskulatur i benen men tar jag mig runt är jag bäst.

 

Hon gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0