Är det inte lustig det där med shopping?

CSN dunkade in på kontot idag i vanlig ordning. Välbehövligt till mitt stackars konto.

Då pengar ju är till för att användas och vi går mot en ny säsong kändes det dags för lite shopping. Sagt och gjort. Adde och jag tog oss ner till stan för att sätta sprätt på pengar. Tänkte vi.

Men jag förstår inte varför det alltid blir så att när man VILL handla och faktiskt har nån krona att lägga, nej, då hittar man ingenting som duger. Hade jag varit pank kan jag lova att jag velat ha typ allt. Så är det jämt tycker jag.

Jag handlade dock lite. 2 par tights och ett linne. Men det är ju basgrejer som jag redan inne visste jag behövde. Det där roliga som piffar till våroutfiten det ville inte riktigt hamna i mina kassar idag.

En av anledningarna till att det var svårt idag tror jag är att jag inte bestämt mig för hur jag vill se ut i vår. Spretig stil har jag väl alltid haft, men brukar ofta vara ganska på det klara med vad jag vill ha och inte. Men den här våren känns svår. Färg, det är nog det enda jag vet att jag vill ha.

Vad klarar jag mig inte utan i vår? Tipsa mig gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0