Vips, så är det snart måndag!

då var den här helgen slut i ett nafs den också.

SOF-sittning i fredags som flöt på fint! Kul att träffa många från SOF-organistationen från 2009.

Linköpings brukshundklubbs första officiella agilitytävling på lördagen där jag funktionärade. Vi är ju för duktiga för klass1 =). Det gick riktigt bra och flöt på fint!

Snabbt vidare till stan efter ombyte till SOF-kostymen för att gå längst fram i Kårtegen med övriga gamlingar. Sån härlig känsla att kunna njuta av spektaklet utan att stressa sönder sig. Känns rätt häftigt att jag för två år sen var med och fick hela Kårtegen att rulla.. Lite galet!

Bakluckebar är en självklarhet för gamlingar efter kårtegen. Så även detta år. Utanför området samlades gamlingar i alla åldrar bakom en baklucka för att dricka gott, äta gott och prata om hurpass mycket bättre det var förr. Och berömma SOF2011 lite för att det faktiskt var rätt bra i år också!

Områdeshäng med Malin en stund. Lyssna lite på orkestrar, äta lite mat, fundera över om en handbroms på en lastbil kan vara retarded?

Då vi var mäktigt trötta efter en fredag och lördag med full fart valde vi sen att dra till Christoffer och titta på eurovision. En galen Christoffer tjoade och skrek och förbjöd andra att göra detsamma. Rätt låt vann såklart inte och väl hemma somnade jag ruggigt gott sen.

I förmiddags när vi vaknat till liv var det dags för pizzahäng nere vid Ryds centrum. Att man kan ha picnik på asfalten utanför Hemköp insåg vi ganska snabbt. Att funkis-Per i informationsdisken var söt fick vi också veta av Christoffer flera gånger. =)

SEN tog jag ledigt och åkte till Malmslätt och vilade. Jag har haft ett alldeles för högt tempo den här veckan för mitt eget bästa. Nu är jag hemma i Ryd igen och ska se Sverige förlora VM-finalen mot Finland och sen sova. Imorn är det visst jobb igen..

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jäklar vilken helg du har haft! Tur att du kan vila på jobbet, eller? :P

2011-05-16 @ 07:10:34
URL: http://trolleboll.com
Postat av: Ida

haha! om det ändå vore så väl... =) en halvtimmes rast har jag ju i alla fall..

2011-05-16 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0