Vasaloppet och hälsotema

En fördel med att vara hemma den här helgen är att det går en skidkavalkad utan dess like på teve. Vasalopp och herrarnas femmil i skid-VM går av stapeln idag! Vilket härligt skidväder det är ute dessutom. Nästa år SKA jag köpa skidor! Åkte ju lite när jag spårade inför vårt lilla vasalopp och det kändes kanonskönt. Mycket satt kvar från när jag åkte mycket.

Igår började jag vårens motionering i alla fall! Första joggingrundan för året gav jag och Kezo oss ut på! Inte särskilt långt och inte särskilt snabbt, men det kändes fint i kroppen. Kan nog öka på längden rätt snabbt tror jag. Det finns hopp om konditionen för både mig och Kezo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0