Jag grejar, jag fixar, jag bygger ingen bil

Men den här helgen har våren gjort antåg. Igen. Vår betyder vårstädning och det har jag börjat med här hemma. Medan Adde varit iväg och spelat dataspel. Genus?

Jag har packat en låda med de varmaste vinterkläderna. Ingen mer kyla tack. Jag har möblerat om lite och fixat iordning en skohylla så att alla skor inte står huller om buller i hallen. Jag har planterat om en blomma. Jag har dammat hyllor och dammsugit. Köket lämnar jag åt Adde att fixa tror jag.

Igår hann jag även med en långpromenad med Julia i solen. En vända till hemköp med Julia för köp av godis och en lugn och skön kväll i soffan framför Alice i underlandet. Med Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0