Nyår 2010-2011

Vi hade en jättemysig kväll hos Karin och Anders i Mariestad med trevligt sällskap, sjukt god mat och lite sing star och guitar hero. Här kommer lite bilder från kvällen!

 

Den vackra värdinnan!

 

 

Jag och kvällens hundar Nellie och Kezo. Kezo tyckte Nellie var sådär rolig men överlag gick det bra!

 

 

Ruskigt god bål!

 

 

 

Den finaste killen

 

 

och den.. eller ja, en tjej

 

 

vi sjöng, vi såg, tjejerna segrade!

 

En av de bra sakerna med kvällen är att Kezo trots att gräsplanen precis utanför lägenheten var ett slagfält i fyrverkerier var stencool hela kvällen. Vi var inne vid tolvslaget då det var som värst men det smällde rätt bra hela dagen och även ute brydde han sig inte alls. Det är så skönt att ha en helt skottfast hund! Jag har ju tränat honom sen han var liten med både arrangerade skotträningar och genom att alltid ha godis med ut och belöna vid fyrverkeritider men sen har jag väl haft tur också att inget obehagligt har hänt.. Och att jag själv är cool när det smäller. Sånt påverkar ju.

 

Tack i alla fall, för en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0