Ibland måste man sätta sig själv åt sidan

Mina i-landsbekymmer fick helt plötsigt ett helt nytt perspektiv när chocken slog ner i den Fyhrmanska familjen. En älskad pappa blir sjuk och min älskade Julia kastas mellan hopp och förtvivlan.

Jag håller alla mina tummar, har dörren öppen om du behöver sova någonstans som inte är hemma. Jag kommer om du ropar och nu ska jag strax iväg och hjälpa dig att packa. I hårda tider testas vännen, säger dom. Jag tänker inte höra till dem som kuggar testet. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är bäst! Får tårar i ögonen när jag läser detta... Du är en fantastisk vän! Älskar dig med!

2011-01-28 @ 19:27:20
URL: http://finnsinganamnkvar.wordpress.com/
Postat av: Anna

hoppas att det går bra med Julias pappa!

2011-01-30 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0