Städardag och sånt

Ja, egentligen behöver jag städa hemma, men jag menade dock morgondagens städdag på hundklubben. Är vädret som idag kan det bli en trevlig dag! Jag sitter dessutom med i trivselsektorn och vi har planerat in en tipspromenad och lite smålekar för de som varit där och städat så det blir nog kul. Det är vad jag gjort nu på morgonen medan Adde sovit sött. Skrivit ut tipsfrågor, facit och tipslappar. Awesome är vad jag är.

Vår hundklubb har fått en ny styrelse i år. Som sig bör. Det roliga är dock att den verkligen är NY! Nytt blod rinner i ådrorna och stämningen har stigit markant på vår klubb. Det är mycket roligare att vara aktiv i en klubb där alla drar mot samma mål och där vi är EN klubb och inte olika sektorer som motverkar istället för samverkar. Heja Hedvig, vår nya ordförande. Fortsätt jobba fram vår klubb som du gör tillsammans med din braiga styrelse!






Sen har jag som ni sett hänvisat bloggen till cronebäck.se helt nu. Det går fortfarande att komma hit via gamla adressen som vanligt men cronebäck.se är vad jag heter nu!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tack :D En gör så gött en kan :P

Men jag tycker också att klubben har blivit "gladare" :D

2011-04-09 @ 14:42:23
URL: http://httpCo. trolleboll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0