Kezo motionerar del 3 och Ida meeee

Dagens pass:

1. Cykeltur med Kezo som enligt RunKeeper blev:

4,24 km

22,45 minuter

5,22 min/km

10 sekunder snabbare per km än förra gången men är svårt att mäta då det ska stannas och kissas och bajsas och sånt. Nästa gång ska jag nog rasta ordentligen och värma upp före så det bara är att köra igång direkt på cykel. Vi varvar fortfarande mellan trav och galopp i olika tempo och han kändes fin idag!

2. Joggingtur med Yasha som jag inte mätte då jag inte har nåt bra att ha telefonen i när jag springer. Måste skaffa en armförvaringsgrej tror jag.

I vilket fall så höll vi oss mest till stigar idag vilket känns väldigt bra för min motivation då jag trivs bäst där. Variation gillar jag och lite mer kuperat med blandat underlag håller mig vaken och pigg. Vi joggade ca 20 minuter och jag kände mig pigg och fräsch i ben och flås större delen av tiden. Yasha var väldigt bra att springa med då hon har en bättre grundfart i trav än Kezo och bitvis hjälper till att dra lite framåt.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag önskar mig en sån där armgrej i födelsedagspresent :D Väldigt praktiskt tror jag.

2011-04-22 @ 14:33:27
URL: http://trolleboll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0